neděle 10. srpna 2014

Kulturní neděle

Neděle, 10.8.2014. Z plánovaného výletu na ostrovy kolem Singapuru sešlo, v 7 hodin ráno se mi nechtělo z postele a navíc jsem měl více než obstojný záložní plán. Po raním joggingu, který mě zavedl do dalšího z nedalekých rozlehlých parků, následoval kulturní program. Ve 3 hodiny začínal koncert Singapore Orchestra Collective v koncertním sále Esplanade, zdejší národní opeře a divadlu zároveň. Vzhledem k pozdnímu obědu, a tak jak je mi vlastně zvykem, jsem na koncert dobíhal minutu před třetí. Ale vyplatilo se. Zazněly skladby současných singapurských skladatelů, ale byly skvělé. Poté, co jsem si ve foyer vyzkoušel tradiční malajské dětské hry, mezi nimi byl i náš skákací panák, jsem pokračoval v kulturním programu návštěvou Art and Science muzea v Marina Bay, od izraelského architekta Moshe Safdie. V něm byla výstava fotografií slavné americké fotografky Annie Leibovitz. Proslavila se zejména portrétními fotografiemi slavných osobností. K večeru jsem narazil na tradiční a velmi starý "food court" Lau Pa Sat a povečeřel jsem rybu s rýží. Architektura tohoto místa je importována z Glasgow a datuje se už do r. 1894.
Koncertní sál, Esplanade. Každý měsíc pořádá koncert zdarma.

Esplanade. Fasáda inspirovaná durianem.

Art&Science Muzeum

Pohled na Central Business District.

Marina Bay Sands

...za soumraku

tahle večeře by šla...:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.