středa 1. dubna 2015

Projekt na čínštinu, video

Jsem rád za nahlédnutí pod pokličku jazyka, který je proti našim běžným domácím nebo cizím jazykům odlišný snad úplně ve všem. Studium ve škole je však velmi intenzivní, 6 hodin týdně a obnáší velké množství práce skoro i srovnatelné s ateliérem. Kdybych se mu věnoval naplno, určitě bych si z toho semestru odnesl slušnou základní znalost. Zatím mám však spíše obavy, že to bude první předmět, ze kterého proletím :-) Vzhledem k časové náročnosti a tomu, že mi ho na ČVUT stejně neuznají, tak i motivace tím bohužel klesá. Během semestru odevzdáváme množství úkolů a toto video vzniklo jako jeden z nich. Věřím, že vás můj hrad z písku pobaví, i když video je jen v čínštině a s čínsko-anglickými titulky...

odkaz na youtube

Doplnění: A jak taková Čínština zní od rodilých? Poslechněte si 
A překlad? Matka, která jede na koni, si myslí, že kůň je pomalý a tak zlořečí.
(zdroj:http://people.wku.edu/shizhen.gao/Chinese101)

Doufám, že jsem vás rekordním množstvím příspěvků v posledních dnech příliš nezahltil a neztížil orientaci na blogu. Pro včerejší komentář tak už musíte jít do starších příspěvků :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.