pondělí 17. listopadu 2014

Plány

Dlouho jsem se neozval, tak se napravuji. Tentokrát budu stručný z několika důvodů:

Za prvé se toho v uplynulých dvou týdnech mnoho nestalo, řekl bych, že už jsem se v Singapuru docela usadil. I na počasí jsem si už nějak zvykl. Začátkem měsíce jsem odevzdával ateliér, jak jsem uspěl zatím nevím. Rád sem ten projekt později vyvěsím.

Za druhé, dneska jsem byl na čínské ambasádě podat žádost o vízum. Jestli ho dostanu se dozvím ve čtvrtek. A následující dny a týdny budu mít hodně napilno. A o tom by vlastně měl být tento příspěvek. Takže v pátek odlétám přímým letem ze Singapuru na Bali. Tam budu několik dní válet šunky a navštěvovat místní chrámy a poznávat jedinečnou kulturu, abych se posléze přesunul na Jávu. Město Yogyakarta a jeho okolí mě bude hostit do konce listopadu. 30. listopadu poletím  zpět do Singapuru a aniž bych opustil prostory letiště, přesunu se do letadla do Hong Kongu. Tam budu trávit přibližně týden a bude-li má žádost o čínské vízum vyřízena kladně, v což hodně doufám, přesunu se do pevninské Číny. Plán cesty přikládám na mapce. Realita ale nejspíš bude trochu jiná, protože očekávám komunikační bariéru, která mi může cestování značně znepříjemnit.

Za třetí, do čtvrtka musím napsat esej o permakultuře, zjednodušeně řečeno o konceptu udržitelného městského zemědělství. Tu esej musím do zítra poslat na konzultaci. A zatím mnoho nemám.

Za čtvrté si sem zapíši pro svoji i vaši informaci ceny letenek. Vždy jednosměrné, jen s kabinovým zavazadlem.
Singapur - Bali 117 SGD (2100Kč, TigerAir)
Jakarta nebo Surabaya - Singapur okolo 50SGD (cca 900Kč), ještě nemám koupené. Asi počkám na čtvrtek a vízum. Nebo to koupím za chvíli. Uvidí se :-)
Singapur - Hong Kong 121 SGD (2150Kč, Scoot)
Peking - Kuala Lumpur 1561 CNY (5600Kč, AirAsia) - z KL pojedu do SIN autobusem

Tečkovaně náhled trasy po Číně. Šedá čára předpokládaná hranice
provincií kam se asi dostanu bez nutnosti dalšího letu. (Když si obr uložíte nebo
zobrazíte na nové kartě v plné velikosti, dostanete podrobnou a čitelnou mapu Číny.)
A na závěr k dnešnímu dni: jsem moc rád, že doma slavíte. A v hojném počtu. Takže za mě také zvedám červenou :-)
Foto Martin Přikryl, akce Chci si s vámi promluvit, pane prezidente! @Národní



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.