pátek 31. října 2014

3 měsíce za mnou

Týden intenzivních úvah a nejistoty ohledně budoucích měsíců. Dnes se odevzdával formulář s předměty na další semestr. Po intenzivním snažení se mi podařilo získat snad zajímavé předměty a to spolu s dalšími důvody, které posléze uvedu vedlo k rozhodnutí zůstat zde podle původního plánu celý rok. Takže se omlouvám zejména třem holkám, podle věku aby se nehádali: Natálce, Markétce a mamince. Vánoce budu přečkávat kdesi v Asii.

Včera jsem měl zajímavou a otevřenou diskusi mezi čtyřma očima s vedoucím ateliéru o volbě předmětů a ateliéru. Můj vedoucí odjíždí na výzkum do Austrálie a v Singapuru končí. Ale vím, ze kterých kterých kvalitních ateliérů si vybírat začátkem dalšího semestru. Kromě toho jsem si domlouval studium předmětů krajinářské architektury s jejich garantem. Zaujal mne Detail design, takový náhradní ateliér zaměřený na návrh malých krajinných prvků, voda, mobiliář apod. Předmět asi bude náročný, tak musím počkat na první hodinu a rozhodnout se, mám-li na něj. Je pro magistry v krajinářské architektuře a moje znalosti v tomto oboru jsou zatím omezené:-). Ale další předmět, také magisterský, mám schválený: Planting design. Princip návrhu rostlin. Když jsem jim řekl, že vybírám mezi pěti předměty a když 3 z nich nedostanu, pojedu domů, milá paní na studijním se stala ještě milejší a po pár minutách mi telefonovala, že mi to tedy zapíše. Takže další předmět mám Strategies for sustainable architecture, zdá se klíčový předmět pro místní studenty, samozřejmě zavřený pro normální exchange. Takže přibližně čtyři kvalitní předměty z architektury mám a k tomu se pochlapím a přihodím si čínštinu. Pravděpodobně jeden z nejhorších předmětů na NUS za který mi ČVUT navíc neuzná kredity.

Vedle předmětů si musím do dalšího semestru přepsat cíle a přehodnotit způsob života. Zejména osobní disciplína je něco, na čem musím zapracovat:-) Mohu jen doufat, že konečně dostanu kolej a tím se mi některé věci usnadní. Dnes jsem opět asertivně apeloval, tak snad se věci posunou.

Teď mám před sebou cíl: odevzdat a obhájit ateliér v pátek 7.11. Další příspěvky tak přidám nejspíše zase za týden. Těším se na vás všechny a budu nadšen když někoho uvidím i dříve, než se vrátím. Takže, Maku, konečně se můžeš podívat na letenku:-). Omlouvám se za mé váhání.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.