pondělí 12. ledna 2015

12.12.2014

(mail)
Ahoj
Dnes zakousim co to co to znamena domluva jak s cinanem. Ale docela se mi to dari, domluvil jsem si nocleh a nejsem o hladu. A prohlidku mistnich staveb (tulou) jsem dnes take zvladl. V jedne z nich dneska spim. Je to tu skutecne venkov a zivot lidi i majetek je tu od mest znacne odlisny. Jsem obklopen cajovymi a tabakovymi plantazemi. Caj je vytecny. Lide moc prijemni, i kdyz jsem za cely den nenasel cloveka s anglictinou lepsi nez moje cinstina:) Zitra se vracim do mest, po kterych budu cestovat dalších par dnu.
Jak je u nas?
Mejte se hezky, jako se mam ja:)
Ahoj
Pepca

From ALCATEL ONE TOUCH IDOL X

Fujian Tulou, green+sustainable+liveable(+beautiful) architecture
Vertikální bydlení...
...s výhledem.


Místní zedničina.
tatáž vesnice...
...a zlepšováky, bez kterých by se to (ne)obešlo.
Takhle se bydlí na vesnici v provincii Fujian...
...za noc nad chlívkem a na slamníku jsem zaplatil víc, než za jakýkoli hostel. Ten však nikdy nebyl tak autentický...
Milionové bezpohlavní město Longyen.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.