neděle 3. května 2015

Singapore Night Trail Run 2015

K sobotnímu běhu snad jen Nohavicovo
...mohlo to být lepší, nebylo to špatné... :-)





Pro zajímavost, vítěz mužů 12km měl čas 52:21min, nejrychlejší žena, která mě předbíhala na cílové čáře, 58:28min. To je ale nic proti keňskému vítězi 18km závodu s časem 1hod 10min 01sec. :-)

Vlevo čas od výstřelu, vpravo čistý čas závodníka. 3km překážkový běh: start po skupinách, 12km: hromadný.
RaceResultsByName
Oceněná byly první tři místa. Mám 100 dolarů voucher na Seiko hodinky, jenže bych je musel koupit za min. 300 dolarů, tak asi nic :-)

Jinak to byl nádherný závod. Jen u těch 12km jsem si neuvědomil co to znamená "trail" a to ve spojení s nocí a singapurským vždy přítomným teplem mi dalo pocítit, jaké to je péct se ve vlastní tělesné troubě. Pot, místo aby člověka ochlazoval, tak se ve vlhku neodpařuje a vytváří "ochranný obal" kolem těla, asi jako kdybyste běželi v létě v péřové bundě a kulichu. Z toho tepla se mi při běhu potily brýle. V obavě z nedostatku tekutin jsem se před závodem napil dostatečně, dokonce tak, že jsem hned po prvních stech metrech hledal u trati, kam si odběhnout. Na třetím kilometru, když se mi běželo krásně v tempu a na dosah čelních míst jsem musel vyslyšet volání přírody. Asi jen málo věcí během závodu "potěší" běžce víc, než takováto minutová přestávka :-)

2 komentáře:

  1. Ahoj Pepčo, jestli tomu dobře rozumím, tak jsi byl 12 z 779 závodníků???
    To opravdu není špatné!!! Ahoj.Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná umístění!!! A v těch podmínkách...respect !!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.